Благотворителното събитие „Bulgaria Sotheby’s International Realty за УНИЦЕФ“ събра над 100 000 лева за закрила на децата от насилие в България
На 1 октомври Bulgaria Sotheby's International Realty проведе първата по рода си в България галавечеря с благотворителен търг за набиране на средства в подкрепа на каузата „Зона ЗаКрила“ на УНИЦЕФ.
Изисканата резиденция „Бояна“ в София събра над 250 гости, сред които видни личности от света на бизнеса, изкуството, спорта и медиите, обединени от общата загриженост за децата и тяхната сигурност и неприкосновеност.
По време на събитието гостите имаха възможност да наддават за впечатляващи картини на изявени български майстори като Генко Генков, Стоян Венев и Жорж Папазов, както и шедьоврите от съвременното българско изкуство на Илияна Илиева и Nikyoto, за лично подписана фотография на Кристо, уникален ретро автомобил, а не на последно място и за ексклузивни преживявания. Търгът бе воден лично от Джордж Норт – емблематична фигура в сферата на аукционите, водил десетки търгове за Sotheby's в Лондон.
Събраните от търга средства ще подпомогнат разширяването на центровете „Зона ЗаКрила“ на УНИЦЕФ, които предлагат цялостна подкрепа на деца и семейства, преживели насилие.
В този дух бяха и част от думите на г-н Христо Ангелков, управляващ партньор в Bulgaria Sotheby's International Realty, по идея на когото се осъществи благотворителното събитие: „Като представители на най голямата международна компания за луксозни имоти Sotheby’s International Realty, имахме честта да спечелим доверието на УНИЦЕФ и да организираме благотворителен търг в подкрепа на децата на България. Събитието беше изключително успешно и смятаме за напред да го превърнем в ежегодна традиция. Вълнувам се не само заради повода, който ни събира днес, но и заради каузата, която стои зад него – подкрепата на най-уязвимите сред нас – децата. Както Bulgaria Sotheby’s International Realty се грижи за вашия дом и уют, така всички ние трябва да подадем ръка на УНИЦЕФ в борбата им всяко дете да има дом, любов и закрила.“
За да подкрепи каузата и събитието, на специалната вечер присъства Натали Мик, вицепрезидент на EMEA Sotheby's International Realty. В речта си тя подчерта ангажимента на бранда да подкрепя значими и големи каузи.
Кристина де Бройн, представителят на УНИЦЕФ в България, също поднесе своите благодарности към организаторите и присъстващите за подкрепата на каузата.
Към изкуството, съпътстващо цялата вечер, своя принос дадоха и изпълненията на Поли Генова и Владимир Ампов - Графа, национални посланици на добра воля на УНИЦЕФ в България. Елена Петрова, актриса и също посланик на добра воля на УНИЦЕФ в България, се качи на сцената, за да насърчи гостите да се включат в борбата за защита на децата от насилие. Тя запозна публиката с проблемите, целите и стъпките, които трябва да извървим в борбата си за едно по-добро бъдеща за всяко дете. Набраните средства ще подпомогнат пряко над 1000 деца и семейства в България, засегнати от насилие, като се планира през следващите две години да бъдат обучени още 500 специалисти. Тези специалисти ще бъдат подготвени да предоставят засилена грижа и подкрепа на над 15 000 деца в риск в цялата страна.
Благотворителната вечер от такъв сериозен мащаб стана възможна благодарение на още добри и сърцати хора в лицето на генералния спонсор - Vitosha Art, както и на подкрепата на златните спонсори - АРТЕКС ИНЖЕНЕРИНГ АД, FPI и Silver Star, които приеха благородната кауза на Bulgaria Sotheby's International Realty и УНИЦЕФ като своя. И любезните ни партньори: Katarzyna estate, Amo la Vita, Wine Box, My choice и шеф Никола Симеонов, Rice up, Zeiss Vision Center, Delion, Beluga, Perno Ricard, Chivas, Arcutino Residence, Delta Force, NDB и Speedy, както и всички гости на събитието, дадоха своя подобаващ принос за осъществяването на прекрасната вечер.
Това благотворително събитие определено поставя началото на едно дългосрочно сътрудничество на Bulgaria Sotheby's International Realty с УНИЦЕФ, а компанията остава посветена на постигането на положително социално въздействие чрез своята глобална мрежа и силни местни партньорства.
-
УНИЦЕФ не се обвързва и не препоръчва конкретни продукти или услуги.